Wij helpen je wanneer je ons nodig hebt.

Administratieve ondersteuning2018-11-22T09:34:45+00:00

Administratieve ondersteuning

Als ondernemer ben je voortdurend bezig met een veelvoud aan operationele, commerciële of managementactiviteiten. Het bijhouden van een actuele administratie is dan vaak wel het laatste waar je tijd voor hebt. Interim MKB is de perfecte partner hiervoor. Altijd bescheiden op de achtergrond en met een wakend oog voor al je financiële zaken en altijd up to date met de voor jou zo belangrijke financiële data die je snel beslissingen doen kan laten nemen.

De financiële specialisten van Interim MKB zijn doorgewinterde administrateurs. Zij kijken niet op van een volledige administratie in de, spreekwoordelijke, schoenendoos. Hier worden ze zelfs blij van! Zij gaan snel aan de slag om die schoenendoos om te toveren in een, bij voorkeur, digitale, actuele en vooral over- en inzichtelijke administratie. 

Wanneer kan Interim MKB je o.a. helpen:

  • Outsourcing (wanneer het risico voor meer eigen personeel te groot is)

  • Ondersteuning (wanneer het huidige personeel tijdelijk onderbezet is)

  • Puinruiming (weer die spreekwoordelijke schoenendoos)

  • Digitalisering (weg met dat papierwerk)

  • Procesverbetering (een efficiënte administratie bespaart tijd)

Het is voor onze medewerkers geen probleem om tijdelijk bij jou op kantoor te komen werken. Alle administratie is immers daar aanwezig. Langer iemand nodig? Ook geen probleem. Of dit nu wekelijks, maandelijks of per kwartaal is, die behoefte stemmen we graag samen af. Wij willen ons werk goed doen, maken het graag betaalbaar en zo makkelijk mogelijk, vandaar dat we ook hier uiterst concurrente tarieven hanteren. Zo onderscheiden wij ons graag!

Neem contact op

Dus kan jij administratieve hulp gebruiken?

Wacht niet langer en neem direct contact op. We nodigen je dan, het liefst dezelfde week nog, uit voor een gesprek. Onze financiële specialisten staan voor je klaar!

Financieel fit - Interim MKB

1Tijdens het persoonlijke eerste gesprek op ons kantoor in Amersfoort maak je kennis met de medewerkers van Interim MKB. Samen kijken wij naar de situatie binnen je bedrijf, inventariseren de, eventuele, problemen dan wel niet uitdagingen en bespreken heel concreet de mogelijkheden die Interim MKB kan bieden.

2 Wanneer je daarna samen met ons aan de slag wilt met je administratie stellen wij een begrijpelijk en helder contract op met de afspraken. Dit betekent geen verrassingen en onverwachte kosten. Vaste werkzaamheden (denk aan periodieke aangiftes, prognoses en jaarrekeningen) hebben een vast tarief.

3 Is er maatwerk nodig? Dan ontvang je eerst een offerte zodat je weet wat de kosten zijn en wat je van ons mag verwachten.

Is je administratie weer op orde en denk je het zelf te kunnen? Geen probleem. Wij werken niet met ingewikkelde contracten of met lange opzegtermijnen. Jij bent en blijft eigenaar van je eigen administratie. Wij helpen alleen maar wanneer je ons nodig hebt.

Interim MKB – Wij denken in oplossingen

Wacht niet langer en neem contact op
met onze specialisten voor een vrijblijvend gesprek.

Onze algemene voorwaarden zijn veranderd; november 2018.